Vážení zákazníci, v dňoch od 30.8. do 2.9.2022 bude predajnňa zatvorená. Za pochopenie Vám vopred ďakujeme.
Žiadame Vás, aby ste sa pred nákupom na našom internetovom obchode oboznámili so všetkými postupmi a pravidlami, taktiež s Vašimi právami ohľadom zrušenia , alebo stornovania objednávky. Tieto informácie nemajú právny charakter a sú len dôležitým výťažkom Z Obchodných a Reklamačných podmienok spoločnosti Bercon s.r.o.
Tovar si môžete objednať prostredníctvom nákupného košíka bez zbytočnej registrácie, taktiež mailom, alebo telefonicky. Vaša objednávka slúži len k spresneniu Vašich požiadaviek a bude zaregistrovaná v objednávkovom systéme. Do 24 hodín Vám objednávku potvrdíme telefonicky a emailom a až po telefonickom potvrdení z našej strany, sa stáva záväzná.
Vašu objednávku môžete uhradiť niekoľkými spôsobmi:
Zásielky ku zákazníkom doručujeme prostredníctvom kuriérskej spoločnosti, alebo vlastnou dopravou, závisí od veľkosti a smeru objednávky. Tovar doručujeme na adresu uvedenú v objednávke. Vždy ráno ako bude Vaša objednávka pripravená k expedícii budete telefonicky oboznámený o predbežnom čase dodania, následne Vás bude kontaktovať náš šofér, alebo kuriér v čase, keď sa bude blížiť k miestu doručenia.
Vynáška a montáž nábytku nieje v cene.
Záleží nám na tom, aby bol Váš tovar plne funkčný, bez akýchkoľvek závad pripravený na plnohodnotné používanie a preto Vás prosíme o spoluprácu pri preberaní zásielky.
Ak očividne nie je obal zásielky poškodený, je nepravdepodobné, že počas dopravy došlo k poškodeniu tovaru.
Ak pri preberaní zistíte, že obal je viditeľne poškodený, zásielku neprevezmite, okamžite spíšte s vodičom reklamačný protokol (ideálne je odfotiť poškodenú časť obalu fotoaparátom na mobilnom telefóne) a bezodkladne nás o tejto situácii informujte mailom na info@domnabytku.sk, alebo telefonicky. Ak s prepravcom spíšete zápis o škode, my Vám rovnakú zásielku zašleme opať na adresu doručenia. Nakoľko je prepravovaný tovar riadne poistený celú škodu uhradí prepravca a Vám tak nevzniknú žiadne zbytočné náklady a komplikácie.
Skontrolujte tiež počet balení a zapíšte ho na preberací protokol. Je to nevyhnutné v prípade, ak sa pri rozbaľovaní zistí, že nebola dodaná celá zásielka a niektoré časti chýbajú.
Ak zistíte, že Váš tovar je poškodený výrobnou vadou až doma po rozbalení zásielky, a obal nebol poškodený prepravcom, bezodkladne nás kontaktujte emailom na info@domnabytku.sk,
Podľa zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji, je každý zákazník oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu a to maximálne do 14 dní od prebratia zásielky do ďalších 14 dní je nám následne povinný zákazník tovar doručiť na vlastné náklady na našu adresu. V tomto prípade je nevyhnutné nám zaslať list v danej lehote, v ktorom bude písomne uvedená žiadosť o odstúpenie od zmluvy, číslo faktúry, druh tovaru a dátum prevzatia tovaru.
V prípade, že ste tovar už prevzali, na vlastné náklady nám ho zašlite na adresu Bercon s.r.o., Poľska 3, 04001 Košice
Tovar bude prebratý späť len vtedy, keď budú splnené tieto podmienky:
Každý zákazník má právo na bezplatné stornovanie objednávky do vtedy, kým nebude objednávka potvrdená z našej strany. V takomto prípade si nenárokujeme za vzniknutú škodu a ani za náklady spojené so stornovaním objednávky.
Bercon s.r.o.