Aby sme zabezpečili doručenie tovaru k zákazníkovi čo najrýchlejšie využívame :
Spôsob prepravy závisí to od objemu a smeru objednávky. Keď je Vaša objednávka pripravená k expedícii v našom sklade, na e-mailovú adresu zadanú pri objednávke dostanete správu, ktorá Vás upozorní že objednaný tovar bude doručený do 48 hodín v pracovných dňoch.
budete kontaktovaný kuriérom pred doručením zásielky. Ak Vám čas ( hodina, alebo deň ) doručenia nevyhovuje, kuriér je povinný dohovoriť sa s Vami na termíne ktorý Vám vyhovuje.
Ak kuriér odmieta dohodnúť sa na ďalšom termíne prosíme Vás o to, aby ste nás čo najskôr o tejto situácii informovali.
budete kontaktovaný telefonicky jeden deň vopred, kedy dostanete predbežnú informáciu o čase vykládky tovaru. Následne Vás kontaktuje šofér tesne pred doručením.
Veľmi nám záleží na tom, aby naši zákazníci boli so svojim tovarom spokojní, preto Vás žiadame o spoluprácu pri preberaní zásielky, kde je nutné dôkladne skontrolovať tovar či počas prepravy nedošlo k poškodeniu.
Podrobné informácie o tom ako postupovať pri preberaní zásielky sa dozviete v sekcii Dôležité informácie.
Ceny dopravy sú jednotné v rámci celého územia Slovenskej republiky a sú uvedené vrátane dobierky a DPH.
Cenník prepravy tovaru platný od 23.03.2016