Reklamácia tovaru

Chceli by sme Vás ubezpečiť, že sa vždy snažíme urobiť pre našich zákazníkov maximum a to aj po ukončení nákupu a odoslaní tovaru. Môžete sa na nás spoľahnúť aj vo veci ako je reklamácia tovaru, ktorá nie je veľmi príjemná. Sme tu pre vás aj v prípade, že sa na vašom tovare vyskytne chyba ktorú treba napraviť.

Robíme všetko preto aby vaše reklamácie boli vybavené k vašej spokojnosti a to maximálne do 30tich dní od jej prijatia.

 

Postup pri reklamovaní tovaru

V prípade reklamácia nás prosím čo najskôr kontaktujte. Reklamáciu je možné uplatniť len v našej spoločnosti. Naše výrobky nemajú na Slovensku autorizovaný servis ani iné predajne, kde by bolo možné uplatniť reklamáciu tovaru zakúpeného na DomNabytku.sk

 

V prípade uplatnenia reklamácie kontaktujte nás napríklad e-mailom na reklamacie@domnabytku.sk, poštou alebo osobne na adrese Bercon s.r.o., Poľská 3, 04001 Košice.

Pre najrýchlejšie uplatnenie reklamácie odporúčame, aby ste nám zaslali:

1. podrobné informácie o poškodení, alebo závade,

2. číslo vystavenej faktúry,

3. fotodokumentácia závady.

 

Prijatie a vybavenie reklamácie

Po prijatí reklamácie Vás bezodkladne informuje náš referent pre reklamácie, ktorý Vám zároveň oznámi ďalší postup pri jej vybavovaní.

 

Vybavenie reklamácie

po prijatí vašej reklamácie určíme spôsob jej vybavenia, a to buď ihneď, alebo najneskôr do 3 pracovných dní od dňa uplatnenia. Ak je potrebné výrobok odoslať výrobcovi na posúdenie, spôsob vybavenia reklamácie bude určený najneskôr do 30 dní od uplatnenia.

Vady tovaru zvyčajne riešime nasledovným spôsobom:

Poškodená časť pri tvrdom nábytku

Takéto závady najčastejšie vznikajú pri preprave, alebo manipulácii s nábytkom ešte pred rozbalením z pôvodného obalu. Ak je poškodená jedna časť (drevená, alebo sklenená), alebo viac častí nábytku, vtedy vymieňame poškodené časti za nové, prípadne vymieňame celý kus nábytku za nový.

 

Poškodený čalúnený nábytok

V prípade závady na čalúnenom nábytku, či už je to hneď po rozbalení, alebo vznikne počas užívania nábytku, riešime opravu nábytku u výrobcu. To znamená, že poškodenú časť, alebo celý kus nábytku vyzdvihneme u vás, doručíme ju k výrobcovi na opravu a následne doručíme naspať k vám opravenú.

 

Chýbajúca časť

Ak po rozbalení, alebo pri montáži zistíte, že pri vašom tovare chýba časť, alebo kus nábytku (montážne skrutky, sklenené dvierka, chýbajúca doska..) takúto časť vám posielame v čo najkratšom čase na naše náklady.

 

Ako postupovať ak mi kuriér doniesol poškodený tovar

Ak pri preberaní zásielky kuriérskou firmou zistíte, že je očividne poškodený obal tovaru, je potrebné nás bezodkladne informovať.

V prípade, že tovar javí známky poškodenia bezodkladne nás informujete a zásielku odporúčame neprevziať.

 

Ako postupovať ak bol tovar dodaný nekompletný

Ak bol Váš tovar doručený nekompletný informujte nás o tom čo najskôr.

Máte možnosť:

    - prebrať nekompletnú zásielku, pričom vám v čo najkratšom čase pošleme na naše vlastné náklady chýbajúci tovar z vašej objednávky,

    - neprebrať tovar a dohodnúť sa s nami na doručení kompletnej zásielky.