Dôležité informácie o nákupe

Žiadame Vás, aby ste sa pred nákupom na našom internetovom obchode oboznámili so všetkými postupmi a pravidlami, taktiež s Vašimi právami ohľadom zrušenia alebo stornovania objednávky.

Objednanie tovaru

Tovar si môžete objednať prostredníctvom nákupného košíka bez zbytočnej registrácie, taktiež mailom, alebo telefonicky. Vaša objednávka slúži len k spresneniu Vašich požiadaviek a bude zaregistrovaná v objednávkovom systéme. Do 24 hodín Vám objednávku potvrdíme telefonicky a emailom a až po telefonickom potvrdení z našej strany, sa stáva záväzná.

Platba tovaru

Vašu objednávku môžete uhradiť niekoľkými spôsobmi:

dobierkou – za tovar sa platí až pri preberaní tovaru

prevodom alebo vkladom na náš bankový účet – za tovar sa platí vopred v plnej výške na č. ú. Slovenská sporiteľňa a.s. IBAN: SK68 0900 0000 0050 5458 2934, ako variabilný symbol zadajte číslo objednávky, alebo do poznámky uveďte Vaše meno.

hotovosťou – tovar si môže vyzdvihnúť a uhradiť v našom distribučnom sklade na adrese Bercon s.r.o., Poľská 3, 04001 Košice. Výhodou je, že neplatíte za dopravu a dobierku.

splátkovým kalendárom – prostredníctvom splátkovej spoločnosti Home Credit, alebo CETELEM.

Doprava

Zásielky ku zákazníkom doručujeme prostredníctvom kuriérskej spoločnosti, alebo vlastnou dopravou, závisí od veľkosti a smeru objednávky. Tovar doručujeme na adresu uvedenú v objednávke. Vždy ráno ako bude Vaša objednávka pripravená k expedícii budete telefonicky oboznámený o predbežnom čase dodania, následne Vás bude kontaktovať náš šofér, alebo kuriér v čase, keď sa bude blížiť k miestu doručenia.

Vynáška a montáž nábytku nie je v cene.

Preberanie zásielky

Záleží nám na tom, aby bol Váš tovar plne funkčný, bez akýchkoľvek závad pripravený na plnohodnotné používanie a preto Vás prosíme o spoluprácu pri preberaní zásielky.

Odporúčame, aby ste si dôkladne skontrolovali obal zásielky (hlavne rohy a hrany balenia). V prípade, že Vaša zásielka obsahuje sklo, tovar pri preberaní odporúčame vybaliť a skontrolovať. Ak očividne nie je obal zásielky poškodený, je nepravdepodobné, že počas dopravy došlo k poškodeniu tovaru.

Ak pri preberaní zistíte, že obal  je viditeľne poškodený, zásielku odporúčame neprevziať, ideálne odfotiť poškodenú časť obalu fotoaparátom na mobilnom telefóne a bezodkladne nás o tejto situácii informovať, napríklad mailom na info@domnabytku.sk, alebo telefonicky.

Odporúčame skontrolovať tiež počet balení a prípadne počet zapísať na preberací protokol. Je vhodné v prípade, ak sa pri rozbaľovaní zistí, že nebola dodaná celá zásielka a niektoré časti chýbajú.

Ak zistíte, že Váš tovar je poškodený výrobnou vadou až doma po rozbalení zásielky, a obal nebol poškodený prepravcom, bezodkladne nás kontaktujte, napríklad emailom na info@domnabytku.sk.

Odstúpenie od zmluvy zo strany kupujúceho

Podrobný postup pri odstúpení od zmluvy / vrátení tovaru bez udania dôvodu do 14 dní nájdete na našej stránke https://domnabytku.sk/informacie/vratenie-tovaru-15.

Po doručení tovaru máte možnosť odskúšať jeho funkčnosť, nemôžete však tovar používať, ak odstupujete od zmluvy. Na účely zistenia povahy, charakteristík a funkčnosti tovaru by ste mali s tovarom manipulovať a skontrolovať ho len takým spôsobom, akým by vám to bolo umožnené v „kamennom“ obchode. Vyžaduje sa od vás, aby ste počas lehoty na odstúpenie od zmluvy s tovarom manipulovali a kontrolovali ho s náležitou starostlivosťou.

Objednávku môžete stornovať aj kedykoľvek pred doručením (ak nejde o tovar zhotovovaný podľa osobitných požiadaviek alebo o tovar vyrobený na mieru.

Bercon s.r.o.