Vážení zákazníci, v dňoch od 30.8. do 2.9.2022 bude predajnňa zatvorená. Za pochopenie Vám vopred ďakujeme.
Chceli by sme Vás ubezpečiť, že sa vždy snažíme urobiť pre našich zákazníkov maximum a to aj po ukončení nákupu a odoslaní tovaru. Môžete sa na nás spoľahnúť aj vo veci ako je reklamácia tovaru, ktorá nie je veľmi príjemná. Sme tu pre vás aj v prípade, že sa na vašom tovare vyskytne chyba ktorú treba napraviť.
Robíme všetko preto aby vaše reklamácie boli vybavené k vašej spokojnosti a to maximálne do 30tich dní od jej prijatia.
O reklamácii tovaru je nutné bezodkladne nás informovať a uplatniť si ju môžete len v našej spoločnosti. Naše výrobky nemajú na Slovensku autorizované predajne kde je možné uplatniť si reklamáciu tovaru zakúpeného na DomNabytku.sk
Informáciu o reklamácii je nutné zaslať
1. podrobné informácie o poškodení, alebo závade
2. číslo vystavenej faktúry
3. fotodokumentácia závady
Po oficiálnom prijatí reklamácie Vás bezodkladne informuje náš referent pre reklamácie, ktorý Vám zároveň oznámi ďalší postup pri jej vybavovaní.
Vybavenie reklamácie
po prijatí vašej reklamácie ju následne zapracujeme a odošleme výrobcovi. Závadu tovaru najčastejšie vybavujeme týmto spôsobom.
Poškodená časť pri tvrdom nábytku
Takéto závady najčastejšie vznikajú pri preprave, alebo manipulácii s nábytkom ešte pred rozbalením z pôvodného obalu. Ak je poškodená jedna časť (drevená, alebo sklenená), alebo viac častí nábytku, vtedy vymieňame poškodené časti za nové, prípadne vymieňame celý kusnábytku za nový.
Poškodený čalúnený nábytok
V prípade závady na čalúnenom nábytku, či už je to hneď po rozbalení, alebo vznikne počas užívania nábytku riešime opravu nábytku u výrobcu. To znamená, že poškodenú časť, alebo celý kus nábytku vyzdvihneme u vás, doručíme ju k výrobcovi na opravu a následne doručíme naspať k vám opravenú. V prípade uznanej reklamácie Vám za prepravu nábytku neúčtujeme žiadnu čiastku.
Ak po rozbalení, alebo pri montáži zistíte, že pri vašom tovare chýba časť, alebo kus nábytku (montážne skrutky, sklenené dvierka, chýbajúca doska..) takúto časť vám posielame v čo najkratšom čase na naše náklady.
Ak pri preberaní zásielky kuriérskou firmou zistíte, že je očividne poškodený obal tovaru, je potrebné nás bezodkladne informovať.
Ak tovar nejaví známky poškodenia zásielku preberte s VÝHRADOU. To znamená že do preberacej listiny uvediete informáciu o poškodenom obale. (ak pri preprave došlo aj k poškodeniu tovau uľahčíte nám vymáhanie škody od prepravnej spoločnosťi. Reklamáciu na tovar si uplatníte pri nás.)
V prípade, že tovar javí známky poškodenia bezodkladne nás informujete a zásielku NEPREBERAJTE.
Ak bol Váš tovar doručený nekompletný informujte nás o tom.
Máte možnosť:
- prebrať nekompletnú zásielku, pričom vám v čo najkratšom čase pošleme na naše vlastné náklady chýbajúci tovar z vašej objednávky.
- neprebrať tovar a dohodnúť sa s nami na doručení kompletnej zásielky.
V prípade oprávnenej reklamácie (nejedná sa o závadu spôsobenú mechanickým poškodením, alebo chybnou manipuláciou) riešime jej vybavenie na naše vlastné náklady. S reklamovaním tovaru tak nemáte žiadne ostatné výdavky.