Reklamácia tovaru

Chceli by sme Vás ubezpečiť, že sa vždy snažíme urobiť pre našich zákazníkov maximum a to aj po ukončení nákupu a odoslaní tovaru. Môžete sa na nás spoľahnúť aj vo veci ako je reklamácia tovaru, ktorá nie je veľmi príjemná. Sme tu pre vás aj v prípade, že sa na vašom tovare vyskytne chyba ktorú treba napraviť.
Robíme všetko preto aby vaše reklamácie boli vybavené k vašej spokojnosti a to maximálne do 30tich dní od jej prijatia.

Postup pri reklamovaní tovaru

O reklamácii tovaru je nutné bezodkladne nás informovať a uplatniť si ju môžete len v našej spoločnosti. Naše výrobky nemajú na Slovensku autorizované predajne kde je možné uplatniť si reklamáciu tovaru zakúpeného na DomNabytku.sk

Informáciu o reklamácii je nutné zaslať

  • emailom na reklamacie@domnabytku.sk, alebo
  • poštou na adresu náškho sídla Bercon s.r.o., Poľska 3, 04001 Košice

Reklamácia musí obsahovať

1. podrobné informácie o poškodení, alebo závade
2. číslo vystavenej faktúry
3. fotodokumentácia závady

Prijatie a vybavenie reklamácie

Po oficiálnom prijatí reklamácie Vás bezodkladne informuje náš referent pre reklamácie, ktorý Vám zároveň oznámi ďalší postup pri jej vybavovaní.
Vybavenie reklamácie
po prijatí vašej reklamácie ju následne zapracujeme a odošleme výrobcovi. Závadu tovaru najčastejšie vybavujeme týmto spôsobom.

Poškodená časť pri tvrdom nábytku
Takéto závady najčastejšie vznikajú pri preprave, alebo manipulácii s nábytkom ešte pred rozbalením z pôvodného obalu. Ak je poškodená jedna časť (drevená, alebo sklenená), alebo viac častí nábytku, vtedy vymieňame poškodené časti za nové, prípadne vymieňame celý kusnábytku za nový.

Poškodený čalúnený nábytok
V prípade závady na čalúnenom nábytku, či už je to hneď po rozbalení, alebo vznikne počas užívania nábytku riešime opravu nábytku u výrobcu. To znamená, že poškodenú časť, alebo celý kus nábytku vyzdvihneme u vás, doručíme ju k výrobcovi na opravu a následne doručíme naspať k vám opravenú. V prípade uznanej reklamácie Vám za prepravu nábytku neúčtujeme žiadnu čiastku.

Chýbajúca časť

Ak po rozbalení, alebo pri montáži zistíte, že pri vašom tovare chýba časť, alebo kus nábytku (montážne skrutky, sklenené dvierka, chýbajúca doska..) takúto časť vám posielame v čo najkratšom čase na naše náklady.

Ako postupovať ak mi kuriér doniesol poškodený tovar

Ak pri preberaní zásielky kuriérskou firmou zistíte, že je očividne poškodený obal tovaru, je potrebné nás bezodkladne informovať.

Ak tovar nejaví známky poškodenia zásielku preberte s VÝHRADOU. To znamená že do preberacej listiny uvediete informáciu o poškodenom obale. (ak pri preprave došlo aj k poškodeniu tovau uľahčíte nám vymáhanie škody od prepravnej spoločnosťi. Reklamáciu na tovar si uplatníte pri nás.)

V prípade, že tovar javí známky poškodenia bezodkladne nás informujete a zásielku NEPREBERAJTE.

Ako postupovať ak bol tovar dodaný nekompletný

Ak bol Váš tovar doručený nekompletný informujte nás o tom.

Máte možnosť:
    - prebrať nekompletnú zásielku, pričom vám v čo najkratšom čase pošleme na naše vlastné náklady chýbajúci tovar z vašej objednávky.
    - neprebrať tovar a dohodnúť sa s nami na doručení kompletnej zásielky.

Náklady spojené s reklamáciou

V prípade oprávnenej reklamácie (nejedná sa o závadu spôsobenú mechanickým poškodením, alebo chybnou manipuláciou) riešime jej vybavenie na naše vlastné náklady. S reklamovaním tovaru tak nemáte žiadne ostatné výdavky.