Zmeny v objednávke


Všetky zmeny v objednávke je možné vykonať zaslaním emailu prostredníctvom Kontaktného formulára, alebo emailom na info@domnabytku.sk, alebo telefonicky na 0944 438 335.

Zmena objednaného tovaru

  • zmenu objednaného tovaru je možné urobiť v prípade, že váš tovar ešte nieje pripravený v našom expedičnom sklade
  • v prípade že sa nejedná o tovar na špeciálnu objednávku pri ktorom je nutné uhradenie zálohovej platby. Takýto tovar nieje možné zmeniť, stornovať, alebo vrátiť do 14 dní. Viac informácie o tovare na špeciálnu objednávku získate v našich obchdoných podmienkach.

Zmena platby

Zmenu platby za tovar je možné učiniť  v prípade, že objednávka ešte nebola uhradená prevodom na bankový účet. Ak sme už obdržali platbu za tovar zmena platby na dobierku s vrátením platby nieje možná.
 V prípade schváleného úveru pri nákupe na splátky je možné zmeniť platbu na dobierku, alebo prevodom na bankový účet, v prípade ak objednávka presahuje sumu 700€ je nutná zálohová platba vo výške 20% následný doplatok sumy objednávky na dobierku.

Zmena v čase doručenia tovaru

Požadovaný predbežný termím doručenia je možné oznámiť nám pred tým, ako bol váš tovar expedovaný na adresu doručenia
Pred doručením Vašej objednávky Vás vopred kontaktujeme, kde je možné oznámiť nám vyhovujúci termín doručenia.

Doručenie našou vlastnou dopravou
V prípade doručenia tovaru našou dopravou Vás kontaktujeme minimálne 24 hodín pred plánovaným doručením, kde dostanete informáciu o predbežnom čase. Tu je možné dohodnúť si doručenie na iný deň, prípadne inú hodinu.
Pri doručení tovaru vlastnou dopravou býva zložité dohodnúť si presnú hodinu doručenia, nakoľko rozvozy bývajú plánované na trase od 250 do 500 km. Nábytok je riziková komodita pre prevoz kuriérskou firmou z dôvodu možného poškodenia a je ideálne keď je tovar doručený vlastnou dopravou. Preto Vás žiadame o spoluprácu pri dohodnutí sa na termíne doručenia našou dopravou.

Doručenie kuriérskou firmou
Pri doručení doručení kuriérskou firmou Vás kontaktuje kuriér hodinu pred plánovaným doručením. Ak Vám hodina, lebo deň doručenia nevyhovuje je možné tento termín zmeniť priamo so šoférom kuriérskej spoločnosti. Táto zmena je možná a kuriér je povinný sa dohodnúť na termíne ktorý Vám vyhovuje.  V prípade, že sa kuriér nechce dohodnúť prosíme vás o bezodkladné kontaktovanie.